Szanowni Państwo. 

Woda to życie. Ale życie może być różne – bywa także niegodne człowieka. Aby życie nabrało wartości, niezbędna jest Kultura. 

Woda jako bezcenne źródło życia i Qinoteatr jako bezcenny strumień Kultury

Takie skojarzenie nasuwa się nam w naturalny sposób, kiedy marketingowo patrzymy na projekt Qinoteatr Pasja, do którego współtworzenia chcielibyśmy Państwa zaprosić.  

Propozycję naszą wysłaliśmy do większości POLSKICH producentów wód mineralnych w nadziei, że znajdzie się wśród Was ta jedna firma, której oprócz oczywistych względów biznesowych,  będzie bliska sercu zarówno ogólnie pojęta Kultura i Teatr, jak i troska o wychowanie młodych pokoleń Polaków.

Proszę mieć na względzie że do współpracy zaprosimy tylko jednego producenta wody mineralnej i dlatego uzasadnioną zdaje się być szybka decyzja w sprawie nawiązania rozmów w tej sprawie.

Gwarantujemy wyłączność. 

Firma która dostrzeże nowatorskość i marketingową szansę dla siebie w naszym projekcie, będzie miała od samego początku zagwarantowaną wyłączność.

Ponadto, ponieważ jest to projekt rozwojowy, Producent wody mineralnej przystępując do projektu będzie miał nieskrępowane możliwości budowania wokół projektu własnej polityki i strategii marketingowej.

Qinoteatr Pasja

propozycja dla...

Zacznijmy od liczb. Według GUS w Polsce w roku 2021 było:

 

  • 14,2 tys. szkół podstawowych / 3,1 mln. uczniów
  • 6,6 tys. szkół ponadpodstawowych / 1,5 mln. uczniów
  • 22,4 tys. przedszkoli i punktów przedszkolnych / 1,4 mln. dzieci
  • 3944 centra kultury, domy kultury, ośrodki kultury, kluby i świetlice

Ogromny obszar, wielkie liczby i target – wielce pożądany przez działy marketingu każdej firmy.

My mamy sposób na dotarcie do tych grup w sposób wybitnie kulturalny. 

W Qinoteatr Pasja będziemy tworzyć spektakle teatralne na wzór Teatru Telewizji i dystrybuować je w naszej sieci klubów tworzonych na naszych warunkach.

Do organizowania Qinoteatrów będziemy zapraszać od 2024 roku z obszaru całej Polski:

  1. przedszkola,
  2. szkoły podstawowe,
  3. szkoły ponadpodstawowe,
  4. placówki wychowawcze,
  5. osiedlowe, miejskie, wiejskie gminne ośrodki kultury (komercja kulturalna),
  6. domy kultury (oświata i edukacja kulturalna),
  7. biblioteki.

Sposób na dotarcie do targetu.

Produkcja najtańszego filmu tradycyjnymi metodami to kwoty zaczynające się od kilkuset tysięcy. Nie szokują nikogo kwoty powyżej miliona. Jaki by to nie był budżet, to w jego rezultacie powstaje treść, która ma przykuć uwagę widza i filmy są dystrybuowane przez sieć kin, przez telewizory lub przez wypożyczalnie zamienione na VOD. 

My także produkujemy treść, która ma przykuć uwagę widza. Jednak …

nasz koszt wyprodukowania godziny obrazu jest kilkunastokrotnie a nawet kilkudziesięciokrotnie niższy

…od kosztów tradycyjnej filmowej produkcji. Poza tym tworzymy własny kanał dystrybucji (jeśli przystąpicie Państwo do projektu to będzie to również Wasz kanał dystrybucji materiałów promocyjnych), przez który nasze obrazy będą docierać do bezkresnej widowni.

Jak to możliwe?

Pomysł opiera się na wykorzystaniu istniejącego a dotąd marnowanego potencjału. Potencjał ten tworzą pasjonaci teatru, którym nikt nie zarzuci braku serca i zaangażowania w tworzenie dzieła i często ich talenty wraz z niezłym warsztatem mogą zawodowych aktorów przyprawić o kompleksy lub co najmniej o wstyd.

Niżej umieściliśmy fragment obrazujący możliwości aktorów amatorów. Aktorzy z tej sceny to na co dzień: nauczyciel, muzyk, taksówkarz, urzędniczka… 

Aktorzy jak w tym przykładzie gwarantują wysoki poziom artystyczny. Dorzućmy do tego niezłą fabułę, wartką akcję, błyskotliwe dialogi, dynamiczne ujęcia oraz montaż i sukces jest wielce prawdopodobny.

Spektakle, jak powyższy fragment, będziemy prezentować dorosłym a w szczególności seniorom w kołach seniorów, których w Polsce jest co niemiara. Jednak w naszej strategii wiodącą rolę, zarówno aktorów jak i widzów, będą pełnić dzieci i młodzież, gdyż „Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie”. (Zapraszamy Państwa do zobaczenia fragmentów różnych spektakli granych przez dzieci i młodzież, umieszczone w zakładce spektakle. Są tam “Balladyna”, “Kto się boi pani Eś”, oraz “Mała syrenka”).

Dla młodzieży będziemy tworzyć wartościowe treści o walorach edukacyjnych i wychowawczych (m.in. lektury szkolne). Nie zapomnimy też o osobach niepełnosprawnych. W sumie będziemy budować prestiż Qinoteatrów jako alternatywę dla medialnej strawy dla mas. Prestiż zaś będzie niejako obligował kolejne placówki edukacyjne i kulturalne do współtworzenia sieci Qinoteatrów Pasja.

W animowanym nagłówku pozwoliliśmy sobie na hasło: “Woda mineralna – źródło najczystszej Kultury”, które może być bardzo wartościowe marketingowo. 

Teatry amatorskie rzeczywiście są źródłem czystej kultury; takiej nieskażonej komercją jak teatry zawodowe. Niestety, teatry zawodowe aby przetrwać, nierzadko porzucają misję jaką mają do spełnienia. Zaś teatry amatorskie, przez swoją specyfikę, niezmiennie trwają przy sianiu kultury w narodzie. Chociaż słowo naród jest tu nadużyciem, bo siew odbywa się w bardzo wąskim polu, zazwyczaj niedaleko od ośrodka kultury, w którym teatr działa.

Dzięki Qinoteatrom może się to zmienić. Kiedy w ramach Ogólnopolskiego Festiwalu loQomotywa wyłowimy perełki sceny i wspólnie z nimi stworzymy filmowe wersje spektakli, prezentując je potem w naszej sieci, to będzie się dokonywała swoista rewolucja  – Teatralna Rewolucja na miarę XXI wieku.

Czyż nie jest to kusząca perspektywa warta zastanowienia? 

W imieniu własnym oraz współtwórców Qinoteatru Pasja

Prezes Qinoteatr Pasja P.S.A. Ryszard Mościcki